16

رویه های بازگرداندن کالا

به منظور مرجوع کردن اقلام یک سفارش باید نکات زیر را مد نظر قرار داد:

  • موارد مربوط به سلامت کالا، عدم تطابق کالاهای دریافتی با اقلام سفارش گذاری شده و ناقص بودن سفارش باید در هنگام تحویل گرفتن کالا چک شود و سپس کد سفارش به فروشگاه 33 پُل شاپ تحویل داده شود. در صورت وجود هر گونه ایراد و یا اشکالی از طریق تلفن فورا اطلاع داده شود.
  • اصل فاکتور خرید برای مرجوع کردن یک سفارش باید نزد مشتری موجود بوده و امکان تحویل به فروشگاه را داشته باشد.
  • برای هر سفارش فقط یک بار امکان ثبت مرجوعی وجود دارد و بعد از ثبت مرجوعی امکان مرجوعی اقلام دیگر سفارش وجود ندارد.

مراحل مرجوع نمودن کالا:

  • ثبت درخواست مرجوعی از طریق تماس با شماره 09134022003
  • بررسی درخواست توسط کارشناس مربوطه جهت احراز شرایط اولیه مرجوعی
  • تماس با مشتری و هماهنگی جهت برگشت
  • تحویل محصولات مرجوعی از مشتری و بازگشت به فروشگاه
  • بررسی و اعلام نظر توسط کارشناس مربوطه با توجه به وضعیت کالای مرجوع شده
  • در صورت تایید مرجوعی توسط کارشناس، ارسال کالای مشابه و یا استرداد وجه

از نوشتن آدرس یا توضیحات روی کارتن یا جعبه اصلی کالا، جدا خودداری فرمائید و در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و ارسال کنید.

هزینه های ارسال چگونه محاسبه خواهد شد؟

  • اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، مورد تایید کارشناس خدمات پس از فروش ما باشد، هزینه‌های ارسال به عهده فروشگاه است.
  • برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به فروشگاه ارسال شود.
  • در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناس ما، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
  • برای بازگشت کالا از پست سفارشی استفاده نمایید.