سوالات متداول
1- آیا محصولات شما استوک و کار کرده هستند؟
جواب: نو یا کارکرده بودن هر کالا در قسمت توضیحات محصول ذکر میشود.
2- ارسال به روش درخاستی مشتری هم دارید؟
جواب: بله
3- درخاست مرجوعی کالا را می پذیرید؟
جواب: بله ولی حتما بایستی کالای با مشخصات ذکر شده در سایت با کالای ارسال شده متفاوت باشد و یا دارای عیب و نقص ظاهری باشد موقع دریافت.
4- تخفیف برای خرید تعداد دارید؟
جواب: بله. با ما تماس بگیرید.
5- آیا قیمتهای سایت به روز است؟
جواب: بله، ما همواره تمام سعی خود را انجام می دهیم تا قیمت و موجودی کالاهای سایت به روز باشد.
6- آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟
جواب: خیر،فروشگاه فقط اینترنتی می باشد و امکان خرید حضوری تحت هیچ شرایطی وجود ندارد.
7- آیا امکان مشاهده حضوری کالا قبل از خرید وجود دارد؟
جواب: خیر امکان مشاهده کالاها از نزدیک وجود ندارد. اما برای فراهم آوردن امکان خرید برای مشتریان، اطلاعات کامل محصولات و عکس آنها در وب سایت قرار داده شده که مشتریان به کمک آن می توانند خرید خود را انجام دهند.
8-آیا میتوانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص داده شود؟
جواب: بله، در هنگام نهایی کردن خرید اسم و ادرس تحویل سفارش به شخص مورد نظر را وارد کنید.
9- از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم اطلاع داشته باشم؟
جواب: 33 پل شاپ با ارسال پیامک و ایمیل، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین در صورتی که عضو سایت هستید میتوانید وارد اکانت کاربری خود شده و در بخش سفارشات از وضعیت سفارش مطلع شوید.
10- آیا میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
جواب: بله، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم باید سفارشات خود را اینترنتی ثبت کنند. اما در مواردی که شخص مشکل اینترنت داشته باشد می تواند تلفنی تماس گرفته و همکاران ما برای ایشان سفارش را در سیستم ثبت می نمایند.