16

سوالات متداول

1- آیا محصولات شما استوک و کار کرده هستند؟

جواب:  نو یا کارکرده بودن هر کالا در قسمت توضیحات محصول ذکر میشود.

2- ارسال به روش درخاستی مشتری هم دارید؟

جواب: بله

3- درخاست مرجوعی کالا را می پذیرید؟ 

جواب: بله ولی حتما بایستی کالای با مشخصات ذکر شده در سایت با کالای ارسال شده متفاوت باشد و یا دارای عیب و نقص ظاهری باشد موقع دریافت.

4- تخفیف برای خرید تعداد دارید؟

جواب: بله. با ما تماس بگیرید.

5- آیا قیمتهای سایت به روز است؟

جواب: بله، ما همواره تمام سعی خود را انجام می دهیم تا قیمت و موجودی کالاهای سایت به روز باشد.


6- آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

جواب: خیر،فروشگاه فقط اینترنتی می باشد و امکان خرید حضوری تحت هیچ شرایطی وجود ندارد.

7-  آیا امکان مشاهده حضوری کالا قبل از خرید وجود دارد؟


جواب: خیر امکان مشاهده کالاها از نزدیک وجود ندارد. اما برای فراهم آوردن امکان خرید برای مشتریان، اطلاعات کامل محصولات و عکس آنها در وب سایت قرار داده شده که مشتریان به کمک آن می توانند خرید خود را انجام دهند.


8-آیا می‌توانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص داده شود؟

جواب:  بله، در هنگام نهایی کردن خرید اسم و ادرس تحویل سفارش به شخص مورد نظر را وارد کنید.


9- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم اطلاع داشته باشم؟

جواب: 33 پل شاپ با ارسال پیامک‏ و ایمیل، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین در صورتی که عضو سایت هستید می‏‌توانید وارد اکانت کاربری خود شده و در بخش سفارشات از وضعیت سفارش مطلع شوید.


10- آیا می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

جواب: بله، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارشات خود را اینترنتی ثبت کنند. اما در مواردی که شخص مشکل اینترنت داشته باشد می تواند تلفنی تماس گرفته و همکاران ما برای ایشان سفارش را در سیستم ثبت می نمایند.